Другий власник в Україні, першим був той, хто пригнав і відновив елементи після ДТП. ДТП було на території Канади мінімальним - притертість до відбійника судячи з усього, всім, хто цікавиться або з вини знаходити, або запросити у мене посилання на форум де я описував все, що робив автомобілем, фото авто в Канаді після ДТП там теж є.
Володію авто з 09.21 та 55 тис. км.
То кожні 5-7 тис. км., всі документи, що підтверджують замовлення-наряд, є. Авто у вінілової плівці, кермо кастом, обклеювання фар-дзеркал бронею, ззаду на фарах легкий тонер, передня решітка радіатора оновлена, стоїть перший стейдж (близько 5 тис. км. їжджу з ним).
То кожні 5-7 тис км, все замовлення-вбрання зберігаю, за кордоном обслуговувався виключно у офіціалів.
Проблем по авто немає, крім кількох ламаних заклепок на кузовних елементах. Панель між водійським та пасажирським сидінням (глянець) по-доброму потребує полірування та PPF обклеювання. Технічних нарікань по авто не маю.
Зберігання суто гаражне/паркінгове, майже два роки проїздило суто у теплому кліматі, сніг автомобіль бачив буквально пару заїздів.
Авто вихідного дня, половина пробігу за мій період володіння – траси.
Знову ж таки, повну і докладну історію володіння видам за посиланням.