усім мирного неба! До вашої уваги один з самих практичних, керованих, надійних та універсальних кросоверів, майже в ідеальному стані.
Дуже вмісткий багажник та салон, який не поступається вищому по класу х5.
Самий надійний, та безпроблемний двигун, рядна 4 з турбіною. Дарує яркі емоції від прискорення. Легкість маневрування в місті, та спокійні та впевнені обгони на трасі.
Сама надіжна коробка передач, класичний гідротрансформатор ZF на 8 ступеней. Неімовірна плавність і швідкість перемикань. У спокійному режимі водіння жодного тичка чи дерготні, по відчуттям дуже схоже на електротранспорт. Багато ступеней ефективно економить паливо.
Постійний чесний повний привід, роздатка, ніяких перегріваючих муфт, робить машину дуже проходимою в любих умовах, у мене іноді було відчуття що у неї взагалі немає бездоріжжя яке б вона не могла подолати.
Панорамний дах з великою зсувною частиною приємно доповнює і так досить комфортний салон.
Підвіска не така жорстка як на седанах цього класу, але і легендарна вимірянна керованість присутня.
Є можливість підключення смартфонів через штатний блютуз, з управлінням гучністю і перемиканням треків на кермі.
Датчики парктроніка по колу, з виводом зображення на екран роблять паркування в любих умовах дуже простими і безпечними.
Машина не була в ніяких ДТП взагалі. Всі , без винятку, стекла рідні. Не фарбований жоден елемент. Вся безпека не тронута. За 3 роки в Україні були виявлені та професійно відремонтовані усі болячки. На сьогодні нічого робити не треба. Нові тормоза по колу (диски+колодки+рідина). ТО кожні 6-7 тис.км. тілько зроблено. Вже переобута на якісне "літо". Зимові покришки в комплекті (ще на два сезони вистачить) Диски усі цілі, ровні, без ремонтів. Взагалом машинка дуже приємна. Новий власник буде задоволений. Обоснований торг біля авто. Якщо Вам дорого, то шукайте інші варіанти, їх достатньо. Але якщо Вам потрібна ціла та без жодних вкладень - телефонуйте, пишить, дивіться, перевіряйте та будемо домовлятися.